چاپ پاکت نامه

چاپ پاکت نامه گلاسه، تحریر، کتان

چاپ پاکت نامه باکیفیت باعث ایجاد یک نگاه حرفه ای به کسب کار شما می شود. برای ارسال صورتحساب، قرارداد، مکاتبات اداری و… و قرار دادن آنها در این پاکت نامه های حرفه ای باعث نگاه جذاب و ویژه ای به اهمیت محتوای درون پاکت نامه می شود. چاپ پاکت نامه رنگی و باکیفیت بهمراه آرم کسب و کار تجاری شما تنها در عرض چند روز کامل و در اختیار شما قرار می گیرد.

کافی است در ابتدا طرح مورد نظر خود را درون سایت چاپ آساره آپلود و یا با استفاده از طرح های موجود و یا بصورت سفارشی طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید و ما با استفاده تجهیزات پیشرفته پاکت نامه مورد نظر شما را چاپ کنیم. شما می توانید بسته به نیاز کسب و کار خود انواع طرح ها (رنگی ، برجسته ، سیاه سفید و …) بر روی جنس های متنوع چاپ نمایید.

چاپ پاکت نامه

سایز چاپ پاکت

پاکت A3

پاکت A4

پاکت A5

پاکت CD

جنس چاپ پوستر

پاکت تحریر

پاکت گلاسه

پاکت کرافت

پاکت کتان

پاکت کارتی

جهت استعلام، مشاوره و ثبت سفارش با ما در تماس باشید!

چاپ پاکت نامه چیست؟

چاپ پاکت نامه یک چیز ضروری مثل سربرگ و کارت ویزیت و .. است . که سایر برگه های اداری داخل آن قرار می‌گیرد و در روش های چاپ پاکت نامه پاکت های سفید رنگ به صورت خام در ابعاد مختلف پاکت سازی و چسب زنی می‌شوند و بعد فرآیند چاپ دیجیتال روی آن ها انجام می‌شود. پاکت نامه وسیله ای برای نگه داری و رساندن مکاتبات اداری و صورت حساب ها و قرارداد ها و …. هستند.

پاکت نامه ها معمولا در سایز های مختلف چاپ می‌شوند و ابعاد یک پاکت نامه بر اساس ابعاد سربرگ مشخص می‌شود.

کاربرد های پاکت نامه چیست؟

برای مکاتباتی که به روش برگه ای بین شما و شرکت مقابل از نامه های کاغذی استفاده می‌شود و اینگونه نامه ها را داخل پاکت نامه قرار می‌دهند تا نشان دهنده احترام و ارزش قائل بودن برای مخاطب باشد و هم برگه یا هر محتوای داخل پاکت نامه از صدمات فیزیکی حفظ شود این پاکت نامه ها مطابق با ست های اداری و شرکتی طراحی و چاپ می‌شود

پاکت نامه ها کسب و کار شما را حرفه ای نشان می‌دهند و حس مثبت به مخاطب شما القا می‌شود و باعث ایجاد تاثیرات مثبت می‌شود.

موثر بودن در ارتباط  و ایجاد اعتبار و انتقال ان به مشتری و نشان دادن برند و هویت سازمانی شما که همه این ها باعث بازاریابی و پیشرفت شرکت شما ‌میشود.

 

 

انواع پاکت نامه ها

پاکت نامه ملخی :

در ابعاد 24 در 11 تولید می‌شوند و با اشکال و طرح های گوناگون یافت می‌شوند

پاکت نامه اداری : یکی از بهترین راه برای معرفی سازمان یا شرکت خود این پاکت نامه است

پاکت نامه کرافت:

مقرون به صرفه است  برای چاپ و فونت روشن  و شفاف برای آن در نظر می‌گیرند.

پاکت نامه فانتزی:

این نوع پاکت نامه ها برای در فرآیند های رسمی کاربرد ندارد و در مواردی مثل کارت عروسی یا تولد و یا …. کاربرد دارد.

پاکت نامه ازمایشگاهی:

  این نوع پاکت نامه جیب دار می‌تواند باشد و اصولا سایز آن کمی بیشتر آ5 است.

 

 

دلیل ضرورت بر داشتن پاکت نامه چیست؟

انتقال اطلاعات :

داشتن پاکت نامه برای سربرگ شما یک کار رسمی شناخته می‌شود اما اگر این سربرگ بدون پاکت نامه فرستاده شود اسناد شما از دید مخاطب غیر رسمی و ساده به حساب می‌اید.

 

افزایش امنیت :

وقتی سربرگ یا اوراق اداری شما داخل پاکت نامه ای است که مهر و برند شما روی آن خورده باشد پس اسناد شما توسط پاکت نامه محافظت می‌شود و از جعل و کلاهبرداری آن توسط افراد سودجو دور می‌ماند.

افزایش راه ارتباطی :

زمانی که اسناد خود را برای مخاطب خود می‌فرستید راه های ارتباطی که در پاکت نامه درج شده در این قضیه موثر است چرا که مشتری می‌تواند با شما در جاهای مختلف در ارتباط باشد.

پاکت نامه ها برا اساس جنس

پاکت نامه تحریر :

کاغذ چاپ تحریر یکی دیگر از کاغذهای پر کاربرد در زمینه چاپ پاکت نامه است که نسبت به کاغذ گلاسه گرماژ و قیمت پایینی دارد، اما از نظر مقاومت گزینه مطلوبی به شمار می‌رود و به‌دلیل داشتن رنگ‌های جذاب و امکان نوشتن اطلاعات با خودکار روی آن

بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. همچنین بهتر است بدانید که در صنعت چاپ از کاغذ تحریر علاوه بر چاپ پاکت نامه برای چاپ انواع مجله‌، کتاب‌، سر رسید و غیره استفاده می‌شود

همینطور کاغذ تحریر یکی از پراستفاده‌ترین نوع کاغذ‌ها می‌باشد. کاغذ تحریر دارای کاربرد‌های زیادی است. کاغذ تحریر برای جذب جوهر مناسب بوده و شباهتی با کاغذ گلاسه ندارد. برای تولید کاغذ تحریر از بعضی ترکیب‌های شیمیایی استفاده می‌شود. بعضی وقت‌ها برای افزایش مقاومت کاغذ به آن مواد اضافه‌ای مانند کلسیم کربنات و یا گچ اضافه می‌کنند و سطح آن را می‌پوشانند.
رنگ سفید کاغذ تحریر باعث بهتر دیده شدن جوهر می‌شود و به همین دلیل نیز برای خواندن و نوشتن ترجیح داده می‌شود.

.

پاکت نامه کرافت :

کاغذ کرافت، نوعی کاغذ قهوه‌ای است که به‌دلیل قیمت مناسب، مقاومت بالا و قابلیت طراحی در صنعت چاپ به وفور برای چاپ پاکت نامه، بسته بندی مواد غذایی، خشکبار و حتی بسته بندی مواد آرایشی به کار گرفته می‌شود..

پاکت نامه گلاسه :

کاغذ گلاسه، نوعی کاغذ دورو با مقاومت فوق العاده عالی، گرماژ بالا و سطحی صاف است که در دو طرح مات و براق موجود است. این جنس از کاغذ پاکت نامه که برای کارهای رسمی و غیر رسمی مورد استفاده قرار می‌گیرد و در وزن‌های ۱۲۰ و ۱۳۵ گرمی در چاپخانه ها موجود هستند که کاربر با توجه به نیاز خود می‌تواند گزینه مناسب را انتخاب و خریداری نمایید. شایان ذکر است که اگر در چاپ پاکت نامه بیشتر از رنگ‌های تیره استفاده می‌کنید کاغذ گلاسه انتخابی ایده آل است.

پاکت نامه کتان :

برای ساخت این پاکت نامه‌ها از ورق کتان استفاده می‌شود که نسبت به سایر مدل‌ها ساده‌تر و ضخیم‌تر هستند. نمونه‌های متعددی از آنها در آزمون‌های مختلف دیده شده است که هدف استفاده از کتان در آنها، جلوگیری از دیده شدن محتویات داخلی آنهاست.

نکات مهم در طراحی پاکت نامه 

  • تعیین بودجه
  • تعیین ابعاد استاندارد
  • استفاده درست از فونت و رنگ استاندارد
  • انتخاب چاپختنه مناسب
  • یک رو یا دو رو بودن پاکت نامه 

انواع روش چاپ پاکت نامه

اختصاصی:

در این روش سایز پاکت نامه را می‌توان از سایز استاندارد خارج کرد و جنس کاغذ مصرفی را که اصولا نسبت به حجم داخلی آن قابل تغییر است و عموما از کاغذ تحریر 80 گرم و گلاسه 135 گرم و کتان 120 گرم استفاده می‌شود همینطور نحوه چاپ پاکت میتواند تک رنگ یا دورنگ و یا چهار رنگ باشد و به صورت بیضی یا دایره ای یامثلثی و یا …. تولید کرد.

عمومی :

در این روش چاپ تولید محدود به شخصاتی که تعریف شده انجام می‌شود و چاپ به صورت تک رنپ و چهار رنگ در هزینه تولید تفاوتی ندارد و به صورت یک رو چاپ می‌شود و خط قالب در اختیارمشتری قرار می‌گیرد.

سایز های استاندارد برای چاپ پاکت نامه

  •  31.5 در 43 و درب 3 سانتی مترA3
  •  32 در 31 و درب 2 سانتی مترA4
  •  22 در 16 و درب 2 سانتی مترA5
  •  27 در 36 و درب 8 سانتی مترB4